Måndag

Godmorgon! Idag är jag uppe lite tidigare vilket är ganska skönt ibland! Jag kom ju hem från Egypten för någon vecka sen och vi hade det riktigt bra. Jag tänker skjuta upp min story om Egypten antingen till senare eller i morgon!

Idag ska jag som sagt jobba först, ett kort pass: 15-19, och sedan kommer 2 vänner och möter upp mig för att köpa chips och sånt för att sedan gå hem till mig. Mysigt va?

Förövrigt så har jag typ fått fasta helger på ICA. (Jobbar veckoa dagar också) Har även ett till jobb som ringer och tjatar på att jag ska jobba där och bli fast anställd. Men det ska jag lägga på hyllan ett tag, jag kommer verkligen inte orka ha två jobb! Jag ska vara glad för tänk om människor som springer på massa intervjuver och inte ett enda nappar. Tråkigt för dem!

Nu ska jag kika vidare och snart ska jag äta frukost. Puss på er

Kommentarer
Postat av: synne

Jag som är så nyfiken.....

Vil se bilder ju....

Kram på dig.

Synne.

2008-09-16 @ 08:39:59 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback