Jag ska ta med mig min lillasyster på shopping!

Hej allihopa! Jag ska ta mitt pick och pack och faktiskt snart gå och lägga mig. Idag har jag varit och shoppat lite små saker som sminkborste och en ny väska. Men sminkborstar är inte så jätte billigt, utan det kostar en del faktiskt. Och vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska till stan med min minsta lillasyster Alida och shoppa!  Alidas blogg hittar ni här! Hon ska få titta på ett par skor och sen ska jag springa in på MakeUpStore och köpa mig en sminknessecär. Sånt behövs!
Ja juste, jag behöver även titta på ett nytt solpuder eftersom jag har ett solpuder från Clinique, men det är lite sådär glittrigt och jag tycker det passar bäst till fest och utekvällar. Så jag vill hitta ett ganska matt solpuder. Tror att MakeUpStore har ganska bra, jag får titta imorgon! ( Haha.. jag skulle förkorta MakeUpStore och det blev MUS och det lät inte riktigt rätt)




Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan ringa och säga godnatt till Daniel! Hoppas ni sover jättegott och vi hörs säkert imorgon innan jag och min söta syster åker iväg! Sköt om er! Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Synne

Hoppas det blir en fin dag på stan för er.

Kramen mig.

Synne.

2008-10-08 @ 06:20:22 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Hahaha måste bara säga att jag älskade din kommentar i yyeaaa:s blogg ;) klockren!

2008-10-08 @ 08:39:57 URL/Bloggadress: http://babybelle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback