Dax att börja tänka på refrängen.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Mamma börjar göra sig iordning för att gå och lägga sig så då ska jag göra lika dant. Det är inte kul uppe utan min älskade mamma! Imorgon händer det inte så extremt mycket förutom att jag ska jobba. Jag börjar 12.00 och slutar 20.00. Och på lördag börjar jag 7.00 och slutar 16.00. Det blir ingen utgång för mig den här helgen. och inte nästa heller, för då kommer Daniel.

Nu ska jag gå och fixa mig inför sängen. Hoppas ni sover sött. Kram

Kommentarer
Postat av: Synne

Jajjamensan. Sover som en sten.....

Nu däremot är man klarvaken og jobbar.

Kolsvart ute än.

Ha nu en glittrande fredag vännen.

Kram Synne.

2008-10-10 @ 06:26:01 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback