Torsdags kväll

Hej!

Sitter och kollar på Insider, ett väldigt bra program. Såg ni humorgalan? Det var gripande och hoppas ni gav lite pengar på något sätt. Idag har jag tagit det lugnt, sov inte så mycket inatt. (Kom hem klockan 4 i natt) Det var en trevlig kväll, tack tjejer & killar! Träffade Fanny, en vän som jag inte har träffat på väldigt länge. Vi stod och kramades väldigt länge! Vi har gått igenom rätt så mycket hon och jag, så det var kul att träffas.
 
Kvällens outfit var enkel. Jeans, Rolling Stones linne och mina svarta Converse.

Imorgon fyller min bror år och jag kan tyvärr inte berätta vad han ska få av eftersom han läser min blogg. Men en sak han får av mig/familjen passar honom väldigt bra. Evilguy. Han fyller 21.

Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Cindy

håller med :)

2008-05-02 @ 00:00:54 URL/Bloggadress: http://ciindypezaro.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback