Mys fredag

Sitter här med mina sletna pjamasbyxor och en ännu mer sleten t-shirt. Ledig idag från praktiken, skönt! Jag väntar på farmor som kommer snart. Då ska mamma,jag och min älskade farmor gå en liten promenad. Juste! Lönen kom idag för andra gången för mig. Nästan 7 tusen inne på kontot, vilket är riktigt bra för att bara jobba extra några gånger. Så idag ska jag shoppa lite nytt smink.

Anyway... Vem har missat "kissie" och "fannu" 's bråk? Man ska inte lägga sig i saker & ting. Men när folk sprider falska rykten om att någon har knarkat så har man sjunkt riktigt lågt. Hur inihelevete kan man ljuga om en sån sak om sin f.d vän? Jag blir alldeles mörkrädd när man gör sånt. Tycker man ska dra ut nappen i munnen och växa upp och bete sig som en vanlig människa. C'mon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så hemskt mkt sötis :)

jagh ar en tävling just nu om en ny design :)

den tar slut idag klicka på kategorin tävling och var med där vetja :)

vinner du inte så kan jag säkert fixa en design till dig ändå ;)

2008-05-23 @ 14:42:29 URL/Bloggadress: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig, till 100%

2008-05-23 @ 15:31:13
Postat av: Jossan

Du verkar har missat ganska mycket av deras bråk.

http://kissie.blogg.se/2008/may/gor-som-jag-tacka-nej-till-knark.html#comment



Jag säger inte att jag har värsta kollen. Men ett tips, snacka inte om sådant du inte har koll på. (Titta datum, detta är skrivet innan ditt..) :)

2008-05-23 @ 21:31:03 URL/Bloggadress: http://josefinq.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback