Saltvattenspray från KMS

image466Idag har det varit rush på Ikea tillsammans med mamma och pappa. Ikea är skoj. Om ni har varit utomlands och gillar saltvatten, och om ni tycker håret blir snyggt av saltvatten så vet jag vad ni ska köpa. idag köpte jag ett saltvattenspray ifrån KMS. Mitt hår blev jättesnyggt utav det. Har faktiskt även beställt ett annat vattenspray från http://eleven.se men skadar det ha två? - Nej. Har sett att några har köpt sitt saltvattenspray från H&M, men enligt mig så är jag inte så extremt förtjust i H&M egna produkter och helst låter jag bli att köpa ifrån deras "kollektion". Dels för att jag har sån känslig hud och jag gillar dem andra märkerna och det jag har prövat ifrån H&M har inte varit så extremt bra. Så jag tycker H&M kan hålla sig till kläder.
 
Men vem vet? Kanske kan ge dem en ny chans på deras sminkprodukter?

image467





 


Kommentarer
Postat av: Missankre

vad gör saltvattensprayen ? :d

2008-03-16 @ 18:27:20 URL/Bloggadress: http://missankre.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback