4 April - London

Jag fick en weekend av mamma och pappa när jag fyllde 19 år. Och nu ska vi åka till London den 4 April! Hur underbart är inte det? Så en hel helg ska jag shoppa och gå in och kolla i Madame Tussau. Om någon vet lite bra shoppingställen i London så kan ni väl säga till mig? Har faktiskt aldrig varit där och så nu vill jag ha eran hjälp!=)

Jag ska iallafall till Primark och shoppa som bara den! Ska vara jättefina kläder till "okejpriser". Ska verkligen bli jätte mysigt att åka dit. Så nu är 4 April ett datum jag kommer längta till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oxford street, hoppa av tunnelbanan vid oxford circus och gå gatan ner där :)

2008-03-13 @ 17:06:20 URL/Bloggadress: http://sisselae.blogg.se
Postat av: Anonym

glömde Sloane Street i Knightsbridge, här har du märkerna Prada, Gucci, Giorgio Armani, Dolce Gabbana om du är lite mer av en märkes nörd:)

2008-03-13 @ 17:09:05 URL/Bloggadress: http://sisselae.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback