My new boy. Guitar?

Godkväll bloggen. Here i go again. Har som sagt, jobbat idag. Det gick bra men jag var väldigt trött när jag vaknade. *not good* Men allt flöt på bra. :) Sitter nu här med mamma och hundarna och kollar på något spökpogram. Jag tror verkligen på spöken. Om vi levande människor lever, varför skulle inte det döda kunna återvända? Hmm.. Hemsökta hus heter programet. Scary!

Vet ni? Jag ska till Enköping och ÄNTLIGEN köpa mig en kärlek. Ska kolla/köpa(?) en gitarr. Har ju velat haft en i...1000 år? Så checka min blogg imorgon vänner, så får ni förhoppningsvis se den om vi hittar en som passar mig. Den måste ju även vara en aning bekväm?

Pusselipussilipusspuss.

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Linn

Nääe inte på nått ställe ;) Är halv svensk och halv koreansk :P

2008-06-30 @ 01:10:26 URL/Bloggadress: http://linnzo.blogg.se/
Postat av: synne

Inte bara du som är trött kan jag säga.

Helsegt här...

Ska till doktorn och kolla upp det.

Somnar stående om det finns en chans.

Sjekkar in för att se gittaren....

Klems Synne.

2008-06-30 @ 06:17:42 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback