FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!

Alltså, jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är. Studenten var så JÄVLA förbaskat rolig, en dag som var ett av det roligaste jag har gjort. Först började det med champagne frukost och sedan åkte vi till kyrkan där några elever sjöng och prästen höll tal. Sedan var det middag med alla treor och stipendier och priser delades ut till många. Sedan var det dax att samla hela klassen i ett rum där diplomer och betyg delades ut. Ni anar inte hur lycklig jag var. Gråten var nära hela tiden, hela dagen var så himla lyckad. Klockan började närma sig 1 och alla 3or stog och vänta för att få springa ut, ut till sina familjer och vänner. Alla stog och banka på dörrar och fönster och för längtan att få springa ut. Var fruktansvärt mycket folk och jag stog och darra. Klockan 1 när öppnades dörrarna och  hanna & jag tog varandra i handen och sprang ut tillsammans. Min familj+farmor, kusin och bror+hans vän tog emot mig. JAG VAR SÅ GLAD!!!! Vi hade en halvtimme att få allt som man får runt halsen och bli fotad och allt det. Sen var det dax för flaket, fyfan vad skoj! Stog och sjöng/dansa/skrek hur jäkla mycket som helst.

Min mottagning var riktigt fin, tack allihopa! Barndomsvänner,familj, brorsvän, kusin, famor, familjevänner. Åt riktigt gott och hade det jätte trevligt. Jag öppnade många fina presenter. (1. wayfarers) ;). (Läs:glad) På kvällen så åkte vårat gäng ut till stan där vi skulle ha slutskivan/festen. Hade en SÅ jävlabra dag/kväll!

5/6-08 kommer vara dagen då jag var som mest glad. Dagen kommer följa med mig hela mitt liv.



Hanna, jag och Grane därfram!

 

Såhär glad är jag!

Kommentarer
Postat av: adam

en sån vacker angelica :)

2008-06-09 @ 20:11:35
Postat av: Maria

onlycoco.blogg.se ;)

2008-06-12 @ 14:56:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback