Onsdag kväll

Mitt huvud gör ont, jag är trött med ändå glad! :) Har jobbat, hade stängning själv idag. Det gick bra! Jag är ledig i morgon men jobbar fredag,lördag & söndag. :p *jobbgirl* Hoppas det är bra med er! Ska gå & lägga mig strax eftersom jag är så förbaskat trött.

Imorgon ska vi beställa resa! Åh vad underbart det ska bli att komma utomlands. *mys*

Ska gå och borsta tänderna och sedan gå & lägga mig! Imorgon ska jag visa er vad jag mer har handlat. :) Roligt va? Föresten så ska jag vara barnvakt i morgon på morgonen någon timme & sen ska jag förmodligen till min fd. praktik och heja.

Godnatt och sovsött.


Kommentarer
Postat av: synne

Godmorgon. Låter som min helg hehe.

Hoppas det går bra ialla fall.

Vart ska ni resa då? Blev nyfiken nu....

Kramen vännen.

Synne.

2008-07-03 @ 05:51:01 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback