Bokat resa nu!

Godkväll.
Min hals svider och jag är trött. Igår var jag ute med 2 vänner och sedan åkte jag hem till Fredrik. När vi vakna så spelade han lite guitar hero och jag fixade mig sen gick vi till någon spelbutik medans vi väntade på t-banan. Jag var tvungen att åka runt 4 för jag skulle jobba från 18-22.15. Imorgon jobbar jag från 3-22.15...

Varför ska jag bli sjuk igen?:O  Jag har ju just varit sjuk? Och så kommer den där ondasmärtan i halsen igen, inte kul! Föresten så har mamma beställt resa till Egypten i Augusti. Så skönt att komma bort. Egyptiska havet(röda havet) är helt underbart, ser ut som om man simmar i ett stort härligt akvarium med massor av färgglada firrar. Sött. Otroligt skönt att komma iväg till riktigt sol! Sverigessommar är ju inte jämt toppen?

Kommentarer
Postat av: synne

Har du plats för en till på den resan?

Go bedring nu då....

Kramen Synne.

2008-07-07 @ 08:37:14 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback