Helgen bestod av kärlek och jobb!

Hej. Har varit riktigt dålig på att uppdatera, men jag har jobbat och varit med Daniel. Det är värsta julruschet på mitt jobb nu och idag kände jag att jag började få ont i magen då folk kom och från alla håll. Inte nog med att man är lite stressad iallafall och mår illa varje gång man coolar ner och tar det lugnt! Anyway.. När Daniel är här så äter jag massor av onyttigt, men jag brukar faktiskt vara ganska duktig på att hålla min mat/ätbart nyttigt. Idag köpte vi 4 olika tropiska frukter och åt massor av det- Jordgubbar, mango, pysalis, någon sort drakfrukt som var god. Den kostade 50 spänn! Okej, vi köpte även godis. Mums!

Imorgon åker Daniel hem men kommer tillbaka dagen efter julafton. 


 Ser det inte gott ut? Det är fräsht och nyttigt!



Lite av min pojkvän!

Nu ska vi se klart filmen och sen sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

Mango, oohhh <3

2008-12-24 @ 19:21:33 URL/Bloggadress: http://maggiiie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback