Värme en hel vecka.

Det börjar närma sig. Ligger och lyssnar på musik och försöker komma på något som jag har glömt. Jag är trött men jag är just nu som ett barn som väntar fantasifullt natten innan julafton. Jag gillar att resa. Och imorgon kommer jag ligga i 50 graders värme och bara vara, i en hel veckas tid. Vet ni? Gud vad jag kommer sakna mina hundar! Fy vad jag älskar dem, mest i hela världen! <3 Mina vackra småflickor.

Nu ska jag lägga ner det allra sista. Förövrigt så har jag en rosa resväska, sött! OCH JA, DEN ÄR FULLSMOCKAD!

Kommentarer
Postat av: synne

Ha nu en strålande härlig semester.

Njut för mig oxå hehe...

Kram på dig Angelica.

Synne.

2008-08-31 @ 13:07:02 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback