Släpa runt på killkompis i stan är det lyckat?

Hej! Det är ganska fint väder här idag. Men det är ingen ide att gå ut och sola för det finns en del stickmoln och helt plötsligt blir det skugga och sen sol igen, så håller det på om vartannat. Konstigt. Men jag kan glädja mig med att jag får massvis av sol på söndag för att vara exakt. Ja, på söndag är jag i Egypten. Kommer få en del färg. Nu om något helt annat.

Igår var jag & pontus i stan. Stackarn fick springa med mig i varje affär som jag ville gå in i. Men innan vi började springa runt så åt vi mat först så jag skulle få slippa hans gnäll som jag visste skulle bli. Haha, så vi åt tacos!
Förövrigt skulle jag hitta dem svarta spetstightsen som ska finnas på H&M-trend men var tyvärr slut, men så köpte jag ett par precis lika dana fast i vinröda. Har inte prövat dem, men det blir nog ganska snyggt hoppas jag! Jag hittade ett nästan lika dant linne som jag köpte för några veckor sen som är bra att ha med till Egypten.
Annars så köpte jag en tshirt, ett par örhängen OCH ett lipplumper från MakeUpStore för ca 270(?) kr, helt otroligt egentligen. Och killen som jobbar på MakeUpStore på Åhlens är verkligen supertrevlig och även supergay! :P Men han hjälpr verkligen till och han är så söt när han ska visa vilket plut han får när han använder läppglanset. Samma sak när mamma, jag & systrarna var där så skulle han visa en produkt som vi faktiskt köpte. Någon produkt som innehåller gurka och jämnar ut sminket och ger fukt. Han var så rolig då hade skulle visa vad den innehöll och hur man skulle spraya på ansiktet..

Hoppas ni mår bra och får en jättefindag! /Angelica


Kommentarer
Postat av: synne

Killar gillar inte att springa på stan, så du gjorde rätt i att muta honom med mat först hehe....

Kram på dig.

Synne.

2008-08-28 @ 07:58:16 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback