No....for us?

Jag är helt fast i en låt nu, helt otroligt. Han är så nostalgi. Om någon utav er kan gissa låten och artisten så får ni en länk här! (Så ni får mina läsare till eran sida) Många hatar den, många hatar sångaren men jag tycker låten är riktigt bra.


I love a girl I'll never see her again
she was so young I'll never see her again
she was so young
I'll never see her again

what is worthwhile in the world
if you can't be with the one you love
what is worthwhile
we'll be forgotten when we're gone

if I could change one thing in life
I'd make time for us
if I could change one thing
I'd make time for us

Tror för några år sen att jag inte alls skulle gilla honom pga av hans sätt. Men om man blundar & lyssnar på låten så är den underbar.. Jag kan inte rå fört.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hur länge brukar du sova om ingen väcker dig? Var med och svara i min blogg! Hoppas du får en fin dag! :)

2008-08-21 @ 12:15:22 URL/Bloggadress: http://emiliel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback