Frisör besök kl 17.00

Godmorgon.

Herregud vilket trist väder det är, tycker ni inte? Jag ska gå och klippa mig klockan 5 med min syster Amanda. Jag har långt hår, men när det börjar bli sådär långt så blir det slitet, så måste klippa topparna och sånt tråkigt. Har faktiskt frisörskräck för att jag har varit med om frisörer som klippt mer än vad man har sagt. "Det behövdes" är derat svar på min ilska. Nä usch..

Kanske bör äta något eftersom jag inte har ätit något alls? Fybubblan. Vi hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: synne

Det är väl trots allt du som bestämmer hur mycket du vill klippa!

Förstår din skräck.

Önskar dig lycka till.

Kram synne.

2008-08-08 @ 08:31:57 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback