Försenade inlägg (Måndags)

Jag hade inget internet på tåget när jag åkte hem till farmor då jag hade tappat bort min kod då man ska "logga in" men senare under dagen så hittade min mamma den och då kom jag tillslut in. Men jag satt och skrev i "anteckningar" på min laptop så jag kunde lägga in senare.  

Here you go (Första inlägget):

Hej bloggen! Sitter nu på tåget till min farmor. Det är inge vidare fint ute, utan det regnar och är grått. Varför ska alltid sommaren vara så kort och vintern så lång?
Faktiskt första gången jag tar med mig min bärbara nootebook, kul va? :)

Jag ska nog stanna hos farmor 1 eller 2 dagar. SKönt att komma bort och vistas i en annan miljö och slippa den miljön man lever sitt liv dagligen  någon gång. :)  & jag saknar min underbara farmor. Alla bör ha en sådan!

Haha, nyss åkte jag förbi den vägen som leder upp till mitt gamla stall där våra hästar har stått genom åren. NOSTALGI! Har börjat fundera på om jag ska skaffa mig en foderhäst,
skulle vara riktigt mysigt och jag vet att min lillasyster skulle bli glad om hon fick vara med på den. Det är kul att tjäna egna pengar faktiskt;)!

Hörs snart för nu ska jag spela några spel som finns på min laptop, haha! Kramis.


/Angelica


Andra inlägget:

Haha, det här måste se väldigt kul ut! Idag är jag svartklädd (Svarta tunna strumpbyxor, svarta tygshorts, svart linne, en svart lite längre kofta och mina svarta skinnconverse)
och så sitter här med min lilla, lilla rosa dator. Min rosa dator kommer ifrån LG som är ett väldigt bra märke. Rekomenderar! Jag tror min lilla är 13-14-15 tumm? Något sådant. Riktigt behagligt att ha en lite mindre dator då man kan ta med sig den överallt.
Min mamma har en precis lika dan fast i en cool grön färg, riktigt snygg!

Tusan, kom ju på att jag inte sa hejdå till Freja & Athena!:( Buhu.. Mina älskade tjejer som är bäst! <3 Loveli.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback