Får man äta onyttigt när man har semester?

"Godmorgon"! Även fast jag har varit uppe sen 10. Farmor har väckt mig klockan 10 sen i måndags och då har jag gått upp och ätit en god frukost bestående av gröt, juice och macka. Jättegott! Men idag är det tyvärr hemgång för min del:(, buhu! Eller första ska vi till Ikea. Så möta min söta mamma  och min kaxiga lillasyster klockan 2. =)

Ikväll ska jag även gå hastigt mina 20- 30+ minuter då jag har ätit massor avv onyttigt dem här dagarna, jag får lite ångest faktiskt. :P Ähh..semester!



 

Min underbara flicka! Hon ser ut som en krockodil så kalla henne söta kråckådil!



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

söt hund!

2008-08-22 @ 17:39:37 URL/Bloggadress: http://soofija.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback