En skrikande Ramsey på tv!

Godkväll! Kollade nyss på mitt favorit program, Hells Kitchen. Ramsey är så himla elak fast han får ändå pli på dem.  Detta program är rusligt bra och nästa avsnitt är det final, men då är jag utomlands.Typiskt! Den som vinner får bli köksmästare på någon flott restaurang. Jag hoppas nog på Rock. (Haha, ni lär nog inte förstå ett jota om ni inte har följt som jag)

Imorgon jobbar jag, från 12-20.00. Sen när jag har slutat ska jag springa hem då jag ska duscha och göra mig klar för en utekväll med några vänner. Funny. Jag kommer ju iallafall ha satans brottom. 

Nu närmare det sig. Jag åker snart! Spännande, spännande. Jag gillar att flyga men samtidigt lite nervös. Men det blir nog jättebra.

Snart ska jag duscha eftersom jag har tidigare varit ute 25 minuter snabbpromenad med mina voffsingar. Duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: synne

Godmogon.

Hoppad det blir en bra kväll ialla fall.

Skönt med en promenad eller hur.

Ha det så bra ikväll nu då.

Kram mig.

2008-08-29 @ 09:20:16 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback