Livet är stressigt just nu men väldigt kul och lärorikt

Hej vänninor!


Jag har varit en riktigt usel bloggerska eftersom jag inte har uppdaterat så ofta, illa! Men jag jobbar+praktiserar så det är väldigt svårt att hinna med att sätta sig vid datorn och blogga. Men nu ska jag försöka få igång bloggandet igen och försöka lägga in lite bloggning i mitt schema. Whatever..

Idag har jag varit på min systers fotbollsmatch tillsammans med mamma,pappa och min underbara farmor. Det var riktigt kallt, urk! Men Alida var duktig som vanligt, dom vann med 6-0, grattis! Alida har fått en chans att spela med damlaget men var tvungen att tacka nej denna gång. Men själva grejen att bli frågad så är det väldigt kul för henne! När hon har blivit lite äldre så kommer hon säkerligen komma med i en agentur. Inte illa att både mina systrar har modellgener! ;) Haha..

Igår var det fest. Tog taxin hem så jag kom inte extremt sent hem vilket var skönt. Vi var ute och firade Hanna igår, det var supertrevligt. Imorgon är det praktik igen. Ska kolla runt lite på bloggar nu men vi hörs nog lite senare igen!


Min lillasyster har "just" fyllt 13 år och är vacker till tusen.

image501

Lite smålikt Marit Bergman?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback