Ska vi anpassa oss? - Nej tack, aldrig i livet!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag väljer att skratta för att i slutändan blir det här patetiskt. Jag är less på att jag och Camilla ska få skit för allt vi gör, för att vi är som vi är, för att vi har varandra och är väldigt lyckliga individer.
Varje vecka får vi höra från någon att en stör sig på oss. Det stör sig antingen på att vi klär oss rätt lika, att vi är lika som människor, att vi gillar att göra samma saker och delar en del intressen. Att vi älskara varandra. Varför kan inte folk bara vara glada för våran skull att vi har varandra?
 
Jag blir så otroligt ledsen och arg att människor inte kan ta oss för dom vi är. Ska vi ändra oss bara för att det ska passa er? Aldrig i hela mitt liv! Jag ÄLSKAR Camilla så otroligt mycket, och hon är min närmsta vän. Vi ska hålla oss till varandra så länge vi lever! Underbart va?

Jag och Camilla tänker:
- Tycka precis som vi vill
- Klä oss hur vi vill
 -Tycka och tänka precis som vi vill
- Vara så lika vi kan som vi vill
- Fortsätta vara bästa vänner
- Kunna berätta allt till varandra

Tänker verkligen inte säga det här något mer! Nu är det sista gången jag vill höra något sådant om oss. Tänker aldrig i hela mitt liv ändra mig för att det ska passa någon annan. Tänker aldrig i hela mitt liv sänka huvudet på dessa ting folk stör sig på!
Jag skriver inte det här till någon speciell person, utan jag ville få mina tankar nerskrivet.
 
Camilla älskling, du är den bästa vännen som finns, mitt lilla hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Du är min absolut närmsta vän hjärtat, vi ska alltid hålla i hop och inte bry oss om vad andra tycker om oss. Det är bara avundsjuka det handlar om! Älskar dig Angelica

2007-11-26 @ 23:04:37 URL/Bloggadress: http://schmilla.blogg.se
Postat av: R

det är bara att strunta i vad dom säger du är underbar angi!!

2007-11-26 @ 23:14:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback