Snabbmat är inte en nyttig vana

image329

Hej!


Idag har jag sovit,sovit och sovit. Jag hade sån hemsk huvudvärk när jag vakna och har sovit bort nästan hela dagen. Jag behövde det känner jag.. Och nu i kväll ska jag sätta mig med en läxa jag ska läsa på + att jag ska äta en pizza! Jag är faktiskt inte så förtjust i snabbmat då jag väljer hellre något godare och en aning nyttigare. Men jag är precis som alla andra, mänsklig, så jag gillar snabbmat ibland också.

Igår rensade min mamma och jag min garderob. Jag fick lägga undan mina sommarkläder, så nu är det bara vinterkläder som gäller. Ska hälsa från mamma att min garderob brukar hållas fin och välstädad i ca 1 ½ dag. Haha..

Imorgon eller ikväll ska det bli en tävling här i bloggen! Så kolla in då! Tänkte att priset skulle vara en av mina favorit produkter, Clarins. Så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: J

vad mysig din garderob såg ut att va! min är liten som en låda känns det som. ser fram emot tävlingen :) Kram

2007-12-13 @ 17:54:50 URL/Bloggadress: http://juuls.blogg.se
Postat av: Amanda

Skönt att ha städat garderoben, borde jag också göra snart! =)

2007-12-13 @ 18:52:29 URL/Bloggadress: http://shoppingbloggen.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback