My first day in Surrey

Min första dag som au pair. Det blev en riktigt lång dag känns det som. Har passat Kalina sen ca kl.16. Katy gick till jobbet runt 14.30 och så var jag själv en stund innan Kalina plingade på dörren, det första hon säger är "HEEY ANGELICA" och ger mig en jättestor kram. Vi har ätit pizza, dansat på Nitendo Wii, spelat något spel på hennes laptop, gjort homework (otroligt smarttjej, hon är verkligen intelligent), hon har badat och sen så läst nattsaga, men hon ville läsa för mig och då blev jag jättetrött. När vi skulle lägga oss så blev hon ledsen för hon saknade sin mamma som hon inte hade träffat på hela dagen, sen kom Katy hem och då la jag mig i sängen! :) Imorgon ska jag upp 7, Vi ska gå härifrån kl 8. godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Emy

Naaajs! :) Pizza å spel! Det låter ju som en astrevlig dag :D hihi

2011-09-13 @ 13:46:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback