Lista :)

ALLMÄNT:

Namn: Angelica
Piercingar: I öronen
Tatueringar: Nej. Men ibland lite cravings.
Längd: 1.67-68?
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkhårig
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, ibland inte.
Tänker du på självmord: Tänker gör jag då, jag har haft det tyvärr runt mig.
Vilket shampoo använder du: Oj.. Idag använde jag Bed Head.
Vilken parfym använder du: Clean
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Haha..nej.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej. Jag är aphöjdrädd!

SENASTE:

Film du hyrde: Minns inte.
Film du köpte: Länge sen.
Låten du lyssnade på: Just the way you are-Bruno Mars
Låten du hade på hjärnan: den sistnämda.
Låten du laddade ner: Ingen.
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Big Brother..
Personen du tänkte på: Stephie! :)
Bok du läste: Började lite smått med Sofi Farhman's andra bok.
Personen du fick mail av: Något spamm
Personen du fick brev av: Tele2
Personen du fick sms av: Cizzi
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA familjen.. hmm. Var ett tag sedan.

FAVORIT:

Mat: Olika..
Låt: Come Clarity
Sak att göra: Träna och umgås
Sport: Ridning
Dryck: zero cola
Kläder: Jag är just nu superkär i tunna blusar
Film: Har några favoriter
Bil: en snygg


ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Tränat, åkt till Jakobsberg och sedan pluggat
Var det kul: Ja rätt så.. :)
Hur tidigt stiger du upp: På senaste tid har det blivit sent.
Gillar du att slåss: åhnej.
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Oftast
Vad är du allergisk mot: Stjärnfrukter, nötter, pälsdjur, damm, fisk. m.m
Var har du ont: Ingenstanns just nu
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Näe.
Favoritserie: solsidan är kul.

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Hej Snutt =)

ring mig!

2011-03-01 @ 19:28:26
Postat av: Anniniis

Allergisk mot pälsdjur? Har du inte hundar?

2011-03-07 @ 15:31:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback