Om ni inte orkar höra mig gnälla-läs inte!

Fattar inte. Varje gång jag känner mig lite nere och ledsen så känner jag bara för att skriva i den här skitbloggen. Ja, just nu är det en skitblogg. Jag kom hem i torsdags/fredags-natt och jag känner bara för att åka tillbaka. Vadf*n gör jag här? Vill inte ens vara hära? Och om jag inte kommer in på skolan så åker jag mer än gärna tillbaka. Vill bara bort. Jag har aldrig kännt en sånhär längtan att få åka bort. Jag är less på mycket. Antar att jag är deppig för att jag trivs så bra i Spanien och här har det bara varit skit det senaste.

Fattar inte att jag vill skriva detta skit i min blogg. Jag vet inte ens vad jag vill. Orka sitta i den här hålan och ruttna. Jag vill f*n inte. Är bara rent-ut-sagt skitledsen. Jag hatar det. Jag hatar det. Varför kan ingen känna som mig så vi kan rymma? Måste finnas någon som tycker precis som jag, skulle kännas så mycket bättre då. Även fast jag inte har förklarat ordentligt hur det är, så ska den personen förstå direkt...bara på några få struntord i bloggen.

Jag ska alltid leva i min lilla bubbla. Men jag är less på att inte veta vad man egentligen vill, hur man ska göra, när man ska göra saker och vill ha mer action. Ja, det kanske är det jag vill ha..mer action? Mer spontanitet. Jag spyr på långtragna människor, jag spyr på folk som är tråkiga. Jag gör det. JAG VILL GÖRA SAKER, JÄMT!

Jag skiter i att hösten börja komma, jag skiter att det är val snart, jag skiter i att jag har tusen saker att fixa, fast inget blir gjort, jag skiter i att jag vill slösa hela min lön på saker jag inte ens behöver!!!




Idag åkte jag iallafall och köpte mig en kamra. Utan att ens läsa om någon. Blev en Canon. Visar bild imorgon! För nu jag lägga mig irriterad.   Tur att jag har en sån fin familj och så fina vänner ♥

Goodnight world's boring crap


Kommentarer
Postat av: Emy

Ville skicka ett litet hjärta till dig vännen för du är toppen!!! Puss <3

2010-08-30 @ 23:23:23
Postat av: Stéphanie

Få ledigt nästa fredag + lördag, eller ändra arbetstider. Då kommer det bli party hela natten lång. Du måste vara där, annars blir det inte detsamma =D. Som du skrev, mer spontanitet <3



puss

2010-09-01 @ 20:54:33 URL/Bloggadress: http://thepinkdiary.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback