En av dem bättre myskvällarna

Haha. Vilka härliga vänner jag har. Haft myskväll med bästa Linnea och Ann. Haft en riktigt bra kväll med jättegod tacos och massa gott på kvällen. Jag har skrattat så mycket åt dem (dem drack vin och jag drack läsk hela kvällen) och så har jag gråtit också. Det behövs. Men hela kvällen var bäst hemma hos Linnea. Bästbästbäst. En stund innan jag och Ann skulle gå så kommer det 10 killar in i lägenheten. Hehe, Linnea umgås bara med killar ikväll, stackarna. Sved lite och lämna henne, eller hur Ann? Ann som alltid kallar sig själv för gammal och etc, blev kallad för "flickan" (Han sa flickor till mig och Ann)+ att dem fick en chock att hon är tvåbarns mamma och inte trodde dem att hon var 29 år! Haha. Var så roligt.

Nej tjejer! Ni gjorde min kväll jätterolig, ni är bäst! *pusspåer*

Snygg som alltid. Hahah


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej vännen :-) Tack själv för en jätte mysig/rolig kväll... Det kändes lite jobbigt att lämna henne själv men hennes bror va ändå där, det kändes tryggt. Jag pratade med henne på vägen hem och då satt hon på tåget för utång :-)



Många kramar till dig <3

2010-04-18 @ 10:02:46
Postat av: Synnöve

Det behövde du.

Kramen.

2010-04-18 @ 12:25:57 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback