Lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Min söta röda pyjamas jag fick i julklapp!
Vad använder du just nu för skor: Nu? Inga. Barfota!
Favoritfärg på kläder: Varierar. Jag gillar svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Athena, min Chihuahua, inatt.
Du pratade med: Pappa och mamma nyss!
Du delade en drink med: Drink? Delade väl glas med någon i min familj senast.
Du gick på bio med: Det var nog min pojkvän, Daniel
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Skäller och skäller. Alla behöver lite vägledning. Det är bra att säga till på skarpen!

Senaste
Låt du hörde:
Något på radion i bilen ifrån träningen
Film du såg: Wallander
Mat du åt: Kött med potatisgratäng
Kram: Mamma
Puss: mamma och pappa.
Fest: Oj! Jag festar inte så ofta,faktiskt!
Känslan: Vill vara med mamma hela helgen!
Ilska: På...
Resa: Utomlands? Egypten! Annars Borås
Glädje: När jag kommer hem till min familj och blir omringad av kärlek
Dröm: Förra veckan
Boken du läste: Så dumt- Mia Törnblom
Personen du träffade: Familjen
Personen du pratade i telefon med: Daniel
Personen du fick sms av: Blogsms?
Gången du åt en 7-eleven korv: Oj.. har jag ens ätit en korv där?
Gången du var utomhus: När jag sprang ifrån bilen, hade tränat på Sats
Gången du sov: Inatt. Gick upp 6
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alla? Var ett bra tag sen
Saken du köpte:
Biljett till Daniel

Om dig

Namn: Angelica Rebecka Louisé Norman
Ålder: 20
Smeknamn: Ange, Ickis, tittis? Sånna namn när man var liten flicka!
Syskon: 1 bror, 2 systrar
Sysselsättning: Jobbar
Bra egenskaper: Ganska lätt människa. Väldigt rädd om sina nära!
Dåliga egenskaper: Jag blir väldigt lätt arg och när jag är arg blir jag taskig med min dåliga attityd då.
Linje/klass: Har gått ur skolan för tillfälligt! Ska börja plugga senare.
Hårfärg: Mörkblond kanske?
Ögonfärg: Blå-gröna
Skostorlek: 38-39? Ibland kan jag ha 37!

Kommentarer
Postat av: sara enberg

väldigt bra blogg, keep up the work! :)

2009-06-13 @ 06:37:29 URL/Bloggadress: http://saraenberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback