Vill inte lägga av.... Hjälp mig!

Hello!
Sitter här hemma med en handuk knuten runt mitt hår. Har duschat och ska väl snart äta någon jordgubbe. Jag köper hem 2-3 paket jordgubbar varje vecka. Haha, finns det något godare? Dock är väl svenska jordgubbarna godare.. men men!

Känner att jag börjar tappa lite blogglust igen. Vill verligen hålla igång min blogg och ge läsning till er läsare. Men det är svårt när man inte har så mycket inspiration. Jag behöver bli peppad. Ge mig pepp och inspiration. Please?


Kommentarer
Postat av: V

Det är jobbigt att tappa blogglusten. ibland orkar man helt enkelt inte och jag ser inget fel med det. hellre att man skriver bra saker än att man bara skriver någonting helt meningslöst som godmorgon vilken fin dag! haha. aja. ha det så bra:)

2009-03-19 @ 12:08:50 URL/Bloggadress: http://veronicablomqvist.blogg.se/
Postat av: emma

Fortsätt blogga!

det vore kul att få se fler bilder, tips, och massa shopping :)

2009-03-19 @ 14:10:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback