En hel shoppingkväll!

Mamma, jag, pappa och min syster Alida har varit iväg halva kvällen och shoppat massor. Vi reser till Egypten i morgon natt/söndag morgon så vi köpte en hel del "bra-att-ha-saker" och även andra saker som är nödvändigt. Jag köpte sminkborste, löspuder, svarta jeans shorts, Calvein Klein bikini, massa underkläder, kort "kavaj" och sen köpte vi massa hårinpackningar, shampoo, balsam, cyklop (till snorkling) osv, mm.. Hur många shoppingpåsar som helst kom vi hem med, pust! Mamma, Alida och pappa shoppade också, inte bara jag!



Me <3 Kicks!


Ifrån Kicks kom jag hem med detta! En till Kaki-borste och ett löspuder ifrån Make Up Store! Dem har jättebra produkter.

Kommentarer
Postat av: siri

bra blogg(Y)

2009-08-06 @ 20:53:04 URL/Bloggadress: http://sirimathilda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback