Min lördag var bra!

Hej!
Usch, vaknade upp för ett tag sen, Daniel och jag råkade somna. Typiskt! Och man blir alltid så extremt trött när man "vilar" för att man ska få bli lite piggare, men det hjälper ju inte en, utan man blir nästan lite tröttare vissa gånger. Lustigt!

Jag är kvar här i Borås. Jag åker hem imorgon klockan 10.00. Igår var vi ute på ett ställe som hette Trädgårn, tror jag. Är väl ett simpelt rockställe här i Borås. Men innan så var några stycken av Daniels vänner här. Jag var ensam tjej, och det är verkligen skillnad på killar och tjejer när man är några stycken. Rapar och killsnack. Ganska svårt att vara framåt när man är ensamtjej och 6-7 killar? Lika bra att hålla sig lite bakom och bara vara. Men vi hade faktiskt jättekul, Daniel och jag tog taxi hem 12.45, men deras festande började ju runt 19.00 då Daniels vänner kom hit. Så det var skönt att få komma hem och sova.

Hoppas jag har någon läsare som kan underhålla min blogg lite. Daniel har något som kallas "raid" på spelet WOW, så han pratar inte med mig utan pratar engelska och svenska med andra som spelar. Skoj för mig! Och det här håller ju inte på i en halvtimme utan några timmar..åherregud!

PS. Sandra Andersson är vinnaren av presentkortet. Du är kontaktad och svara så fort som möjligt, annars är jag tvungen att dra en annan vinnare!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback