Tränar så jag tillslut snubblar!

Åh vilken intensiv dag idag! Eller, iallafall på gymmet. Vi körde ben och mage, och tillslut på slutet blev jag så trött i benen så att jag var nära på snubbla ordentligt, snubblade lite lätt! Haha, så kan det gå när man gymmar och gör jobbiga övningar. Men åh vad kul det är att vara på gymmet. Och så fort powerstepen får en ny koregrafi, tänker jag skriva upp mig direkt! Step är kul med riktigt, riktigt jobbigt! 4 dagars träning i veckan är riktigt bra, skulle gärna vilja träna helgen också, men jag jobbar! 4-5 dagar är ju perfekt! Vem vill vara 20 år och se ut som en flodhäst. (Förlåt, men nu kom tankarna om elaka människor upp)

Måste bara, gud vilken underbar människa du är Synne! man blir alltid glad av dig och vet att mamma också blir det! *kram*


Nu skall det sovas! Godnatta alla läsare

Kommentarer
Postat av: Nightfall

åh vill också träna :D fan att man precis blivit sjuk :(

2009-02-13 @ 00:02:39 URL/Bloggadress: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-13 @ 03:13:19
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-13 @ 03:27:08
Postat av: Synne.

Godmorgon på dig.

Vad har nu flodhästen gjor för galet då...

Han är född sån ju...

Han ska ju se ut så där...

Men jag vill inte vara nära dom. Fy sjutton vilka ilskna djur det är. De är snabba må du tro.



Jag förstår vad du menar hehe....



Men tränar du så mycket som 4-5 gånger i veckan?

Härligt det låter.

Jag har ju 2 mil in till stan så det skulle aldrig fungera här.

Jag har 5 km till bussen.

Jag går i naturen istället.

Där kan jag gå i flera timmar.

Det är min motion.

Och pulsa i snö.

Nu har vi mellan 40-50 cm djup snö....

22 minus idag.

ser ut genom fönstret och tror inte mina ögon...

DET SNÖAR....

I 22 minus!!!!

Konstigt väder..



Så skönt att höra att man glädjer sina medmänniskor.

Du och Millan har en speciel plats hos mig.



Nu hoppas jag att det inte blir en otursdag idag.

Fredg den 13 och så där vet du...

Här har det redan börjat...

Snön tänkte jag på....Vad mer kan gå galet.....

Kram på dig vännen.

Synne.

2009-02-13 @ 07:58:26 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback