På tåget hem

SItter på tåget hem. Helgen/dagarna med Daniel har varit jätteroliga. Så lättsamt att vi går så fruktansvärt bra ihop, det är riktigt skönt! Det jobbiga är att jag kommer hem 14.25 och börjar jobba 15, och sen jobbar jag till 22.15. Hur jobbigt låter inte det?

Känner att jag är lite hungrig. Kosntigt nog åt jag 2 ½ rostademackor till frukost, men ändå är jag hungrig. Nej, inte hungrig, VRÅLhungrig. Och tänkte på en sak... Nu när jag jämt är hungrig, varför kan inte jag få bli magsjuk? Beach 09 börjar ju näma sig.. Nej, inte riktigt så illa är det!

Nu måste jag försöka vila lite så jag orkar jobba när jag är framme. Inte lätt att vara en tjej som har mycket att göra! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

magsjuk vill du väl inte bli, usch det är ju typ det värsta som finns:P

2009-04-21 @ 21:34:38 URL/Bloggadress: http://metrobloggen.se/mandyme


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback