Har jag blivit ett vuxenpoäng större?

Gah, sitter här på jobbet och dricker kaffe, (vuxenpoäng!) och har tagit för mycket socker i kaffet att mina tänder gör näst intill ont. Inte nog med att jag hade ont efter tandläkarbesöket. Jag tycker det är rätt så gott med kaffe, mjölk och socker, men dock inte såhär mycket socker. Ptss, löjligt!

Ikväll ska jag spinna 30 min och direkt efter ska jag köra ett core-pass. Ett corepass är fokus på mage och rygg. Faktiskt ett väldigt kul pass. Måste ju träna bort sockerruset som forsas i mitt blod idag pga av all socker jag hade i kaffet.
Sen må man hålla sin kropp i form när man är ung. Försöka iallafall. Det är superviktigt. LÄS: Då menar jag inte att man ska vara smal och liknande. Man ska känna att man känner sig frisk och fräsh! Och att man känner att man mår bra utav att röra sig. Att röra sig är otroligt vitkigt. Att gå på promenader flera gånger om dagen eller på gym, vilket som. Bara man rör sig! Mamma och jag går ofta med hundarna på promenader när jag är ledig. Min mamma är superhurtig på att promenera våra hundar. Det är så mysigt att ut och gå i skogen när solen lyser starkt.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback