Knäckebröd är gott.

Godmorgon bloggen!
Jag vaknade kanske först 10 och sen somnade jag om. Mamma väckte mig innan 1200. Så här kan det inte fortsätta! Men jag har faktiskt vaknat senare förut så såå illa är det inte.

Det är soligt här nu men det känns som att det ska börja regna för att det är så himla mörkt på himmlen. Athena vil sprunga ut i skogen innan regnet börjar ösa ner. Hon och Freja älskar att få komma ut, dem blir helt till sig och börjar göra roliga saker. Freja strecker sig alltid när hon bli glad. Och Athena, ja.. Hon blir som galnast och hoppar runt. Så kul att se!

Idag ska vi förövrigt åka och storhandla käk så Alex klarar sig medans vi är utomlands. Och då ska jag passa på att köpa knäckebröd. Gud vad gott, knäckebröd med ost! Mums!

Vi hörs när jag kommer hem från promenaden, måste skynda för snart öser regnet ned.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

sådana knäckebröd har vi alltid i skolan, haha!

2008-08-28 @ 22:47:10 URL/Bloggadress: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: synne

Vad sugen jag blev på en knäckemacka nu bara för det.

Jag bakar mitt eget knäckebröd.

Lätt som en plätt.

Och gott....

Till och med jycken föredrar det hembakta framför det köpta.

Ha det nu så bra.

Hörs vi inte mer innan flyget går så.....

GO TUR :D

Kramen vännen.

Synne.

2008-08-30 @ 02:48:07 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback