<3

Okej, nu är vi inne på min 11:de dag. Det är upp&ner. Ibland så vill jag gråta och ibland är jag superglad. Idag känns allt bra. Jag vet inte om det är för att jag närmar mig helgen eller om jag vara har "vant" mig att bo här. Jag blir besviken på mig själv när jag känner mig ledsen, så då blir allt bara värre. Jag vet att inget är som en dans på rosor, men det är svårt att följa sig efter en helt ny familj, och kunna uppfylla deras ordrar. Men jag måste lära mig att kunna berömma mig själv för att jag tog och packade mina resväskor och flyttade till England. Jag måste lära mig att uppskatta sakerna jag gör och inte tycka ständigt att jag kunde göra bättre. Tids nog kommer jag att inse hur stark jag är. För jag tror att jag är psykiskt stark, jag kämpar hela tiden, både med sakerna runt mig och med mig själv.
Nu är jag här i England, där jag har sängen som nu är min, jag bor i ett annat land än min familj och mina vänner...
...Men jag vet att dem finns kvar när jag flyttar hem igen <3



Kommentarer
Postat av: Cizzlan!

Du är såååå duktig! Sover du i t-shirten? ;) Saknar dig jättemycket! Jag avundar dig som klarar att flytta till ett annat land. De skulle jag aldrig våga :S DU ÄR GRYM! Love you <3 PUSS

2011-09-22 @ 20:35:41
Postat av: Åsa

Hej Angie! Gud va mysigt allt låter. Klart att du längtar hem till ''ditt'' och allt det ''trygga''. Det har du jobbat på i över 20 år för att skapa och vi människor är trots allt vanedjur. Men tänk nu på att ju äldre man blir så blir förändringar lättare, bara man låter det flyta på. Du ska se att allt kommer kännas enklare när du kommit ikapp i vardagen och kanske till och med skaffat lite nya kompisar. Det kanske finns nåt ''au pair-nätverk'' i närheten. Där du kan träffa andra med samma vardag som du!



Ha det så kul nu. Och ta hand om dig - jag vet att du klarar av det!



KRAM KRAM

2011-09-22 @ 20:46:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback