Helgen?

Godmorgon!
Vaknade klockan 8.00 idag och då åkte min pappa och jag ner till ICA för att handla mat till honom (Han ska ut och fiska i helgen) och så köpte vi storfrukost till mig och min mamma. Frallor och en av våra favorit salamis. Gottigt!

Nu står jag inför ett val. Antingen får jag följa med tjejerna till Cafét ikväll eller festen med jobbet imorgon. Vill faktiskt båda, men får bli en dag denna helg! Jag måste välja innan lunch. Jag vet att jag kommer ha kul på båda ställena. Handlar inte om det!



Kommentarer
Postat av: Synnöve

Låter som en smarrig frukost.

Här blev det frukost vid 6 tiden. Nu blir det fika på verandan...



Inte lätt att välja hörr du hihi.

Kramen.

2010-05-28 @ 11:45:57 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback