Några tankar..

Man kanske inte ska hoppas på förmycket. Man ska inte alltid tvinga sig på något man egentligen inte har någon lust till. Men ibland kanske man inte har något val. Jag tänker iallafall inte låtsas, ne det tänker jag inte. Har tröttnat på att att inte få det jag vill ha tillbaka. Det kanske är så, stundvis. Men inte på något elakt sätt! Hmm.. jag skulle verkligen kunna göra något annat, och bara strunta. Men jag är modig, jag klarar detta jobbiga! Jag kommer aldrig vika mig, aldrig, aldrig någonsin. Jag ska fan ta mig till toppen!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Det kommer du göra. Du klarar allt du vill. Så go for it.

Kramen i regnet.

2010-06-09 @ 06:19:55 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback