Mysig dag med tårta!

Efter jordgubbstårta, bakverk och massa gott så sitter vi här mätta & belåtna. Mormor och Lisa kom över. Mycket mysigt ♥
Amanda var här med hennes vän och hon öppnade presenter och bara myste i solen. Vilken härlig dag!

Imorgon blir den inte alls lika härligt, jobbar 10-19 imorgon men blir det jättemysigt då jag direkt efter ska jag och några tjejvänner in till stan och äta middag. Det är "restaurangernas dag" så vi ska nog sitta på en uteservering och ha det härligt. Jobbar helgen, men för det ska jag unna mig en mysig helg!

Och nästa vecka är det student och konsert. Vad hääärligt.

Bustroll♥


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Det låter som en bra dag i alla fall.

Tårta,....

Kramen.

2010-06-03 @ 22:45:16 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback