Året som gick

Hur har året 2009 varit för dig? Både bra & dåligt
Bättre än förra året? Hmm.. nja.
Har du träffat några nya vänner? Ja
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Mycket. Både bra & dåligt; Resorna och det ledsama som hänt.
Har du flyttat under år 2009? nej!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Många bra..
Isåfall vilken? Många!
Har du druckit alkohol? Det har jag gjort
Har du kysst en främling? Nej!

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? mycket bra! :)
Har du varit kär? Mycket!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Både familj och kärlek!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej, mitt och Daniels förhållande är inte hemligt.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej, inte i min släkt. Vänners.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? Nepps.



Listan hackar upp dig, den är längre. Latero.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback