En bra helg trots allt!

Hej hallå.
Jag har varit uppe sedan lite efter 9. Kände mig ganska duktig. Är gammal nu & jag får ångest när jag sover för länge. Ändå kan jag lyckas att somna om och sova lite extra länge..typiskt!

Idag ska jag inte göra så mycket förens klockan blir 15.00 för då ska jag gå & jobba. Sounds great, huh? Men det blir kul i helgen, för då kommer Stephie+familj på lördag & på söndag ska jag hälsa på D. ♥ Är dock lite nervös för att hälsa på. Känns lite konstigt att dem ska visitera mig innan jag ska träffa min kille. Skumt. Så på söndag blir det tåget till Norrköping! 


 

Var bra att Jackie ferm vann igår. Det var kul. :)


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Det kommer gå bra att åka till Norrköping.

Det är ju min hemstad. Jag är född där.

Har du varit där förut`?



kramen Synnöve.

2010-02-03 @ 15:49:42 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: jennifer

fin blogg :) fråga gärna i min frågestund :)



Puss och kram <3

2010-02-05 @ 10:42:51 URL/Bloggadress: http://dendarjalmar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback