Tok//löjligt

Snart blir det god middag. Kött, igår blev det kött med. Kött är väldigt gott faktiskt, undra hur jag skulle klara av att inte äta kött på några månader, och då menar jag kött (alla sorter), köttbullar, köttfärs osv. Kanske skulle vara lite nyttigt.
Jag tycker dock att "vegetarianer" är töntiga, jäkla töntiga som säger att dem inte äter kött pga av djuren, varför proppa i sig massor av fisk som det är MINST lika synd om? Bullshit. Som att säga att "Jag kan inte gå i denna affär där dem har jackor med pälskragor på." när man själv använder dun i både kuddar & täcken. Pisslöjligt.

Jag är en trogen djurvän, men ni vegetarianer: Det är minst lika synd om fiskarna! (Om ni nu är riktiga djurvänner)


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Alla vegetarianer äter inte fisk, det är bara vissa... Sedan är det inte alls konstigt att man kan använda dun, men inte en päls; man måste inte döda djuret för att ta dun från det vilket man självklart måste göra för att ta en päls.

2010-03-06 @ 14:15:12
Postat av: senada

hejhej, fin blogg! :)

2011-02-06 @ 20:27:07 URL/Bloggadress: http://senadas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback