Permis snart!

Godmorgon bloggs.
Har dock varit vaken en stund och ska snart ta med mig mina hundar för att gå och möta mamma vid bussarna då hon kommer ifrån Uppsala. Jag är även lite sugen på att baka frallor, kan väl inte vara så svårt?

Jag pratade ganska många gånger med D igår, han ska ha permis om 3-4 helger och då ska jag, hans mamma,pappa, bror & morfar komma och äta och gå & kolla i Norrköping. Han har 8 timmar permis och det ska bli kul. Bara jag får träffa honom. ♥ Känns som det är långt kvar tills han kommer ut. Finns straff som är värre, men det här är det värsta jag har varit med om och det tar väldigt hårt på mig det här. Det är fruktansvärt jobbigt faktiskt. Men det gäller att försöka ha humöret uppe så han inte mår ännu sämre.

Nu ska jag gå och klä på mig för att promenera med hundarna. Vi hörs efter det!

Världens snyggaste bild på nyår... Hahaha




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback