Norrköping anstalt.

Åh vad trött jag är idag. Kom hem sent igår ifrån Norrköping (för mitt x2000 tåg var försenat, jäkla skit) och sedan skulle jag upp 6 i morse idag. Jag var jättetrött faktiskt! Urka. Besöket igår gick bra, jag tog först tåget in mot stan där bytte jag tåget mot Norrköping, sedan buss & därefter tog jag taxi. Fick gå in i ett bås när dem tog mp3,mobil, legg och visiterade väska och Ica-påse där jag hade sakerna jag hade köpt med mig gottis till Daniel. Men uppe för "backen" så stod Daniel. Wie. Var jättekul att ses igen. Vi satt bara på rummet och åt choklad och kolla tv. :) Kändes konstigt att sitta i ett trångt rum med en liten tv och bara va. konstigt. Var på resande fot i 12½ timme pga av förseningar/väntningar osv. Men kul att vi kunde ses i ca 3 timmar iallafall.

Ikväll ska jag spinna. Passet börjar 6, så vi hörs efter det! Latero

Precis efter jag hade tagit bort min tandställning.. 15 december alltså. Ljushårig var jag med!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag var också nervös när jag kom dit förra måndagen. Men det gick bättre än jag trodde. Hoppas din kille kommer ut snart och att han tar vara på den chansen att inte behöva sitta i fängelse igen.

2010-02-08 @ 18:40:39 URL/Bloggadress: http://sannamamma.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Jag sa ju att det skulle gå bra.



Synd med den långa resan bara.

Ska du tillbaka igen?

Kram Synnöve.

2010-02-09 @ 06:51:20 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback