Angelica dissar!

  • Sl-trafiken
    Förstår inte att det är samma visa varje vinter år efter år. Alltid ska dem vara försenade och man ska vissa dem första timmarna på det viktiga man ska göra. Varför gör dem inte något åt det? Har varit såhär i flera år nu, någon framgång måste man finna? Oerhört jobbigt är det, iallafall när man ska på något viktigt!!!
  • Paradise hotel är slut
    Haha, det är så konstigt. Jag kollade inte alls tills nu några veckor innan finalen. Jag blev fast. Är ett kul program faktiskt. Och dessutom var det bra att Patrik & Jackie vann. Go them!
  • Min pojkvän är inlåst
    OM det är jobbigt? Usch, var ledsen idag på jobbet. Jag hatar det. Önskar att detta inte existerade. Men på söndag får jag träffa dig! :)
  • Att lönen tar slut så fort pga. shopping
    Åh är ni i samma sits som jag? Jag får ändå på mitt extraarbete en hyffsat bra lön, men bara på några veckor så minskar det otroligt fort. Jag älskar att shoppa och kanske shoppar liiite för mycket. Skulle behöva rensa min garderob som svämmar över snart.. Bloppis?


Tummen ner för det trista. Haha,kul bild va?! :) Imorgon kommer hissarlista


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Tur du inte bor här. För det är värre med tågen här kan jag säga. Glad jag inte åker tåg.



Annars så är det nog för Sj som för de flesta att den här vintern har ställt till problem för dom som de inte haft förrut.

Tågen vi har både i sverige o norge är inte gjorda för den här typen av vinter. Vi har ju inte haft vintrar på många år....

Så du får nog stå ut hihi. Det är snart vår.



Visst är det jobbet när han sitter inne. Men han har ju gjort nått straffbart tydligen och då får man ta konsekvensen av det. Vilket han gör bra tycker jag. Vet inte hur länge han ska sitta inne då.

Han tar sitt straff och det ska han ha all heder för. Många sluntrar undan.

Hälsa honom det.

Förstår det är tufft för dig. Men det är en erfarenhet du bär med dig resten av livet.



Shopping ja. Du får dra ner på shoppandet. Tänk efter INNAN du köper den där tröjan eller skorna som du antagligen kommer använda en gång bara, för att de sen ska ligga i garderoben.

Sätt in en summa varje månad på ett sparkonto. Det gör styvonen och han har nu sparat nästan 12 000

Det är nog bara du som kan ändra det shoppingsuget hihi...

Kämpa på. Lycket till och ge inte upp.

Det blir bättre.

Storkramen Synnöve.

2010-02-04 @ 14:24:32 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback