12 timmars resande igen, pga förseningar och liknande.

Åh, ska snart gå & jobba till sent ikväll. Har inte jättelust idag, men jag behöver pengar så det går bra ändå! Åkte till Norrköping igår och hälsade på Daniel. Fick ta ett helt annat tåg, tåget till Malmö(som även det stannade i Norrköping) eftersom mitt Linköping-Norrköping tåg var inställt. Jag hatar SJ/SL. Suck alltså, så pga förseningarna så missade jag den förbeställda-samåknings taxin till anstalten. Så fick ta en egen taxi som kostade mig 500 kronor (Ganska surt såhär sent in på månanden innan lön) Plus att tågbiljetterna defenitift inte är gratis, fram & tillbaka + med bussbiljett. Ni förstår. Men det var kul att träffa Daniel och vi åt Thaimat som jag hade köpt med mig. Gott.

Men hoppas ni får en toppen dag, det är strålande väder ute, men kallt. Hörs ikväll om jag inte har somnat vid ytterdörren. Kramar

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Snälla hata inte SJ/SL, att vi har en extem vinter kan de inte hjälpa.

All personal är ute och jobbar häcken av sig för att tåg ska kunna gå och i tid. Men de hinner inte med all denna snö som kommer ner.

Tänk på att de jobbar ute. I snöstorm, kyla och vind.



Förstår du tycker det är trist att missa tåg, buss och taxi. Men det är sånt som sker.

Daniel blev ju glad iallafall när du äntligen kom.

Här är det snökaos med. Snön vräker ner och det är 14 minus.

Inget vidare.

Kramen Synnöve.

2010-02-22 @ 20:26:45 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Har satt igång Veckans blogg som många av mina läsare har frågat efter och nu så hoppas jag att du är en av dem som anmäler sig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback