Måndag, 12 april

Hej!
Igår jobbade jag 7-14 och sedan gick jag hem för att ta tåget 15.54 till Borås. Tågresan gick bra men var trött efter bara 4 timmar sömn lördag till söndag (Då jag skulle upp klockan 6 söndagmorgon) Var framme i Borås ca 20.00 och där mötte Daniel mig. Vi sätte på en film igår, men somnade jättefort i deras soffa. Haha synd. Han inte ringa och säga godnatt till mamma :(, hon hade ringt massor.

Men idag är jag pigg och det är jättefint väder! Visst är det skönt när det är soligt ute? Så ut i solen med er och ha en fantastiskt fin dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Hoppas det var en bra helg och att allt ordnar sig.

Kramen Synnöve.

2010-04-12 @ 22:34:50 URL/Bloggadress: http://nabolandet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback