När vi har lite att göra; Listooor!

1. Namn? - Angelica Rebecka Louise Norman
2. BORTA -
3. Vart bor du? - I konstiga Bålsta
4. Bor tillsammans med? - Med familjen
5. Färg på ditt hus? - Vitt med svart tak
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 1989, 24 Januari
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? -  Tog studenten förra sommaren
10. Något jobb? - Ja det har jag
11. När gick du upp i morse? - 10 kanske?
12. När ska du sova? - Om en stund
13. Duschat idag? - Ja, nästan nyss.
14. Kramat någon idag? - Ja, tror det
15. Pussat någon idag? - Nepps
16. Vad har du ätit idag? - Frukost och middag
17. Dagens klädsel? - Myskläder
18. Dagens smink? - Inget smink alls.
19. Dagens sötnos? - Freja och Athena
20. Dagens roligaste? - Athena är alltid rolig.

SOCIALT:
21. Har du någon jättebra kontakt med någon? -  Jo.
22. Hur många har du kysst? -
23. Vem kramade du senast? - Mamma & pappa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -  Ingen!
27. Har du pojk-/flickvän? - Pojkvän!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Daniel
29 Vem fick du senast sms ifrån? - Daniel

FAVORIT:
31. Film? - Många bra, men en favorit är Titanic såklart!
32. Låt/Låt Stil? - Väldigt många. Just nu: 9 Crimes
33. Mat? - Jag älskar mat! Så är det bara.
34. Dryck? - Cola light
35. Färg? - Svart gillar jag.
37. Stad? - Stockholm
38. Land? -  Jag gillar Spanien och Egypten. Men skulle vilja besöka tex Kenya.
39. Ämne i skolan? - Svenska
40. Människa? - Alla i min familj+Daniel

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?  Eftersom jag skrev fråga nr 40 så är det samma svar här.
42. Personen du kysste?  - Daniel
43. Du spydde? - Minns inte riktigt, men var inte så länge sen. Var sjuk.
44. Gången du grät? - Inte så jätte-länge sen.
45. Pizzan du åt? - Vi gjorde hemmagjorda pizzor i fredags!
46. Gången du var i Göteborg? - Ganska länge sedan
47. Gången du var i Stockholm? Bor ju "i" Sthlm. Dock lite utanför.
48. Gången du var full? - Jag är otroligt ordentlig när jag är ute! :)
49. Gången du var hög? - Usch nej! Bara skit.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Jag gillar båda
52. Hund eller katt? - Hund & katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och...kanske
54. Tvspel eller datorspel? - Jag tycker tvspel kan vara ganska kul.
55. Singel eller upptagen? - upptagen
56. [Dum fråga] -
57. Playahead eller Facebook? - Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - Typsikt Athena fråga..
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Inget.
60. Blont eller svart hår? - Alla möjliga nyanser är fina
61. Har du blåa ögon eller bruna? - En blandning
62. Choklad eller lakrits?  Jag gillar choklad...jag gillar lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? - Kanske båda?
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab är ganska gott
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda!
69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? -  Min familj, Daniel och dem närmsta såklart.
71. Personer du hatar? - Har aldrig hatat förut. Men finns några jag hatar,tyvärr.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Jag förstår inte..
74. Glassar du ätit på en dag? - Ehm? Vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - No one
76. Gånger du haft minnesluckor? - Tror aldrig jag har haft
77. Gånger du varit hög? - Rent utsagt skit
78. Personer du saknar just nu? - Daniel ♥
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Då mina älskade djur avlivit

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Daniel såklart!!
81. Ska du träffa imorgon? -  Det blir långpromenad med doggisarna
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - D.
84. Spelade du tvspel med senast?  Oj, länge sedan!
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - D.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?  - Några äckliga som jag vet läser min blogg. Låt bli?
87. Förtjänar att dö? - ingen.
88. Är söt? - Alida!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Helst Daniel men även Freja

VAD:
90. Gör dig glad?
- D och familj!
91. Gör dig ledsen? - Dumheter och elaka människor.
92. Vill du helst göra nu? - Bara ta det lugnt
93. Önskar du att du slapp? - orättvisa
94. Vill du ha nu? - Mer "göra-av-med-pengar" så jag kan shoppa
95. Önskar du dig i julklapp? - Oj, vet inte. Kärlek!
96. Längtar du till? - Tills vi ska para min dog.
97. Tycker du om dina betyg? - Ja, jag var rätt så stolt över dem! Man kan ALLTID prestera bättre. Men jag var nöjd!
98. Ångrar du i ditt liv? -  Nej. Ångrar sånt när jag har varit elak mot mina älskade.
99. Är det bästa som hänt dig? - Åh det är så mycket! :)
100. Hur mycket är klockan? - 22:42


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en bra dag idag :)

2009-09-21 @ 09:53:09 URL/Bloggadress: http://sannieschutt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback