Too Faced Intensive Plumping Lip Mask

Det är farlig att sitta uppe såhär sent på internet då smyger sig shoppingberoendet upp och sedan sätter fart ända ut i fingertopparna. Den här gången blev det en lipplumper mask som förstorar läpparna. Jag köpte faktiskt hem två stycken till mig.. Jag var tvungen! Jag är tokig i läppprodukter. Ni kan köpa dem på Eleven.se för 449 kronor/styck!

Såhär står det på eleven.se om produkten:

Skaffa dig fylliga svällande läppar för varje särskilt tillfälle med denna intensiva läppfyllnadsmask!

Ett spa-inspirerat tillskott till den bästsäljande "Lip Injection"-serien. Den här läppförstorande masken gör din mun plutig och fyllig för varje situation eller speciellt tillfälle med läppvänliga ingredienser som Glycol-fuktighetsbevarare för att förse med fukt, A- och E-vitaminer för näring och anti-åldrande verkan, alger och Aloe Vera för smidighet, allt medan denna förunderliga mask förstorar, peelar och föryngrar läppområdet.

Vertikala läpplinjer verkar försvinna medan egenskaperna som vidgar blodkärlen i detta läppförstorande mirakel fyller läpparna med en varaktig och ger en hälsosam boost av blodcirkulationen för att ta din kyssmun till det extrema!

Innehåll: 40 g


Kommentarer
Postat av: julia

Skriv jätte gärna hur det fungerade och om de var värt priset osv! :)

2009-05-27 @ 10:38:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback