Jag kan inte vika ett lakan ens.

Mamma bad mig att vika några lakan. Först tänkte jag: "Lakan?"- Ja juste såna lakan! (efter 10 sekunder).. sedan skulle jag försöka vika. Kan ju säga att det var inte riktigt min grej, det var inte rakt någonstanns, så mamma fick vis ahur man viket ett lakan.. Lätt som ett plätt! Mamma visade på ett lakan och jag gjorde på det andra och det blev lika snett och vinkligt som första gången. Inte alls i närheten av mammas snygga vikning.

jag känner mig som en blåst bigbrother blondin nu (Haha, kul utryck!)..Måste jag vara så inkompitent när det gäller hemmasysslor? Hur ska jag klara mig när jag flyttar. Kan ju inte ta hjälp av mamma jämt bara för att jag är så dålig. Jag ska däremot skaffa mig en städerska som gör alla sysslor som jag inte kan..

Varför brukar jag vara en extra mamma till mina syskon när jag inte ens kan vika ETT lakan?



Kommentarer
Postat av: Michaela

Hellu!

Hoppas dagen varit strålande..

Vill du vinna en Panos Emporio bikini värd 800:- kika in på bloggen nu!

sista anmälan tas emot inatt 00.00



kram!

2009-05-01 @ 20:12:22 URL/Bloggadress: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Lina

hej du vet väl va lätt de är att tjäna pengar på bloggen? :)



kika in hos mig, jag har en del jätte bra tips där man kan tjäna några hundra - några tusen i månaden superenkelt :)



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-01 @ 22:51:40 URL/Bloggadress: http://sommarslyna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback