Daniel tycker jag är väldigt stökig med mina tjejsaker!

"God"morgon. Sitter nu och bloggar i Daniels säng och väntar på att han ska bli klar med motorcykel-körlektionen. Daniel ringde mig runt 10 så jag skulle ha lite tid på mig att fixa iordning mig, men jag somnade om till 11. Han lär vara klar snart, hoppas jag. Bör egentligen snygga till rummet lite, som att bädda och ta upp alla mina saker på golvet. Daniel är nästan värre än mig, han går runt och plockar efter mig och mina saker. Så suckar han lite när sängen blir gnögglig och ber mig hoppa av så han ska rätta till. Haha, så söt. Iochförsig så förstår jag honom, det är jättejobbigt när ens säng blir sådär, men samtidigt har han en konstig säng där han madrass bara åker ner hela tiden. Konstigt...


Den här stora/långa rosen fick jag när jag var senast hemma hos honom. Kunde inte släpa med mig den hem på tåget, så den hänger här fint vid Daniels ena fönster. Superfin!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej=) bra blogg du har! Skulle du vilja hjälpa mig med att sätta in en header som jag gjort i min blogg? har försökt med det fungerar inte!

2009-05-18 @ 12:34:40 URL/Bloggadress: http://amandalindgreen.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Halloj!

allt bra med dig idag? :)

2009-05-18 @ 15:06:28 URL/Bloggadress: http://mejx.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback